Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 29. januar 2013

Inspirerende jenterom?

Franciska i Franciskas Vakre Verden skal til å lage en ny inspirerende interiørbok, Sanselige rom. Det skal være bilder fra ulike blogger i inn og utland. Hun søker bla. annet etter inspirerende jenterom. Vil du se alle de andre bidragene trykk HER

Siden jeg har to av de i hus prøver jeg meg med dette bidraget.


Rosa og blå stjerner og striper fra Boraas tapeter, gammel lampe jeg har spraymalet og pyntet med sommerfugler, dekorative Berberlamper som lager et fantastisk spill i rommene når det mørkner. (Kjøpt i Marrakech) To rom og oppholdsrom i duse farger hvor cup cakes, kaffeslaberas og rollelek er i fokus;)


Da er det snart natta her i huset. I morgen bærer det avsted på jobb i Sandvika og senere til Drammen for å se på mulig kontor;) Lei av å sitte hjemme på kvisten, og Paul Anders og jeg har planer om å starte sammen ved å møte hverandre på halvveien. Da er Drammen perfekt;) Blir spennende tider....







































Bildene som er vist ovenfor er tatt av fotograf Therese Sjølie. Vil du se mer hva hun har gjort kan du gå inn HER.
Da er det bare å si tvi tvi. Hadde jo vært moro å kunne bidra til denne flotte boka. Ønsker dere en god natt,












7 kommentarer:

  1. woooow....Men de rommene og de herlige bildene dine...kunne du jo ha skrevet boka selv;) smashing...håper du kommer med i boka=)

    SvarSlett
  2. Noe så nydelig!ååå,gjev var ungene mine litt mindre igjen,så man kunne dille til så fint slik som du har gjort det!!! Får trøste meg med at jeg faktisk har tapeten,om enn med sorte stjerner på Linus sitt rom!
    Gleder meg til boken,lykke til forresten,moro om du blir med!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Jeg har sagt det før, og sier det igjen.. Du har innredet fantastiske rom til jentene dine! Kan ikke skjønne annet enn at du må komme med i boka;)

    Klem Anja

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine ord Mailinn og så hyggelig at du tok turen innom bloggen min;) og takk for at du heier på meg!!!

    Ha en god natt...:)

    SvarSlett
  5. God kveld Tove! Ja, moro å kunne lage til for små prinsesser, og brått er det vel snart over. Da er det mer Justin Bieber og andre tenåringsidoler som skal pynte jenterommene. Hm...får håpe dette kan vare litt lenger;)

    Ha en god natt,

    Klem Mari

    SvarSlett
  6. Tusen takk Anja;) Kan jo ikke annet enn å prøve i allefall... Håper dere har kommet dere i hus, og at du har fått det slik du ønsker?!

    God natt, klem mari

    SvarSlett
  7. Hei ;) hvor er gardinene kjøpt og den fine oppbevaringshyllen med den rosa kurven?

    SvarSlett