Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 30. oktober 2012

Hvit Jul

Det snør og snart går vi over til november. Det er litt tidlig å tenke jul, men alikevel vil jeg dele noen julebilder fra forrige år. Førjulstiden er den beste tiden, og forberedelsene i huset med bakst og pynting er omtrent hele moroa med jul synes nå jeg;)

Jeg er ikke den tradisjonelle Rød Jul pynteren, men liker å holde meg til hvitt, natur, sølv eller gull, og heldigvis har jeg ikke fått de store protestene her hjemme.

Det er viktig for meg at barna kan få et eget lite tre som de kan pynte med selvlaget julepynt oppe i stua si. Da blir både mor og barn førøyde, og vi alle får det som vi vil;)

Bildene jeg nå deler laget jeg sammen med fotograf Sjølie i forbindelse med en skoleoppgave hvor tema var Jul.

Bord dekking i hvitt og sølv. Dobbeltklikk på bildene under så kan du lese hvor de forskjellige tingene er fra.





Her er det pyntet og klart for julemiddag. Da er det bare for gjestene å komme:)





Spente jenter som har gjettekonkurranse etter å ha klemt på pakkene. Det de ikke vet har de ikke vondt av:) Pakkene var nemlig tomme-kun for bildenes skyld!





Jentene var super fornøyde over å kunne gå løs på dette pepperkake hjertet. Kalenderen er fra Lune hjem, de to hvite strikka englene og sølv engelen med lys er fra Sia, gull reinsdyret og kronen er kjøpt på Mowe interiør.






Her i huset herjer feber og ørebetennelse, mens jeg sliter med vondt i kroppen etter helgens sprell i Veteran NM. Så vi nøyer oss med å se på snøen som har falt fra vinduet. Ønsker dere en fortsatt fin dag:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar