Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

torsdag 20. september 2012

Trend repotasje for rom 1-2-3

I dag har jeg fått være assistent for den dyktige og erfarne stylisten, Birgitta Roald. Jeg fikk være med å lage en trend repotasje for interiørbladet Rom 1-2-3. Resultatet kan du se i bladet som kommer ut om litt.

Tema tok utgangspumkt i de 4 trendene jeg har skrevet om før, som PEJ lanserer hvert år.

Det ble en dag med maling av vegger, rigging og sjauing. Veldig stas å få være med erfarne og dyktige folk. Så jeg bare suger til meg!;)

Fotografen Margaret M. De Lange var fotograf, og det var hennes studio vi brukte. Her kan du se noen bilder hun har tatt.

http://www.margaretmdelange.com/index.html  Margaret tar blandt annet bilder for Slettvold.



Her er Margaret M De Lange under lansering av en rykende fersk bok
Birgitta fra en julerepotasje for  Dagbladet.



Skal prøve å få lagt ut noen bilder fra jobbingen i studioet i morgen, men nå er det natta her i huset;)

Og så noen bilder fra jobbingen i studioet. Et sammensurium av møbler, stæsj, maling og fotoutstyr. Det ser kanskje rart ut at det kan bli fine bilder av dette her, men det gjør det jo:) Masse jobb for kun noen få bilder!

Og her er resultatet. Det kom ut nå i midten av november utgaven. Det jeg likte best var det siste bilde, hvor studioet er blitt forvandlet til den mest eksklusive og herskapelige Frogner leilighet. Det utrolige er, at det kun er en tapet laget som en dør. Fiffi;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar