Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 4. september 2012

Inspirasjon gutterom

Sitter her med en inspirasjon og produktcolage som jeg har laget for en kunde. Gutten som skal ha rommet er snart to år, og hele rommet skal møbleres, males og tapetseres.
Jeg kommer nok til å legge ut før-etter bilder etterhvert. 

Etter å ha trålet internet etter fine nett sider vil jeg si at  Mollys, Kidsparadise og Mis Muffet var de beste. Så skal du fornye barnerommet bør disse nettsidene utforskes;)

Ønsker dere en god tirsdagskveld;)




Utgangspunktet er denne colagen over, og nå har jeg tegnet kjapt i Archi Cad så kunden kan se for seg hvor tapetene skal være og hvor hun skal plassere møblene. I disse tegningene har jeg kun satt inn møbler jeg har i tegneprogrammet, så meningen er å bruke møblene i colagen over. Dobbelt klikk for å få tegningene under større.







Noen som har planer om å gjøre om et eksisterende rom eller lage et nytt, er det bare å ta kontakt. Denne kunden her har kun sendt over bilder og mål av rommet, så har jeg hjulpet henne fra macen hjemme;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar