Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 4. september 2012

Hvit interiør til inspirasjon

Hvitt er favoritten min. Min personlige mening er at alt blir fint med hvitt. Med hvitt som base kombinert med beige, brun-grå eller naturfarger skaper det en avslappende og harmonisk stemning. Her er det noen bilder fra Shutterstock og Pinterest som jeg har kommet over.

Nå som sommeren har vært her har jeg brukt mere farger i puter og tilbehør, men veggene har jeg hvite. Det gjør det enklere å bytte når man er lei en farge, og mye billigere enn å male og tapetsere over veggene hver gang man blir lei:)

Nå er høsten her og da sverger jeg til naturfarger igjen. Endelig kan man fyre i peisen og tenne stearinlys nå som mørket kommer tidligere om kvelden:)

Ønsker dere en fin tirsdag!




























2 kommentarer: