Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

onsdag 12. september 2012

Bare noen inspirasjonsbilder...


Jeg sitter stadig vekk og finner bilder jeg liker på Pinterest, og igjen er det hvitt og tre som går igjen. Hva med en huske i stuen? Eller sette opp ett koselig hvitt tekstil-telt inne? Eller bruke gamle dører som sengegavler? Uante muligheter....og mye fint man kan gjøre;)

Ha en fin og kreativ dag;)



3 kommentarer:

  1. Fantastiske og inspirerende bilder, Mari!! Jeg elsker det hvite mot tre, det er så delikat synes jeg.

    Ha en super dag.

    Klem Anja

    SvarSlett
  2. Hei Anja!

    Du har blitt min trofaste følger...så takk for det! Setter stooor pris på det:)
    Hvitt og natur blir jeg aldri lei. Det er tidløst, delikat og en sikker vinner!

    Ha en fin dag selv, friskt og deilig høstvær:)

    Klem Mari

    SvarSlett
  3. Oh yes, jeg må innom hver dag for å se om du har laget nytt innlegg vet du.. Trenger inspirasjon til vi skal inn i huset, og det finner jeg jo masse av inne på bloggen din!

    Klem

    SvarSlett