Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

mandag 20. august 2012

Smeg og Kitchen Aid- Love it!

Det er mandag, og jeg sitter her og drømmer meg bort i fine ting jeg har funnet på nettet. Håper dere har hatt en fin helg, og at dere er klare for ny uke. Ny uke, nye muligheter!

Høydepunktet for uka er interiørmessen på Lillestrøm. Ser fram til å høre på masse foredrag om trender og nyheter, få masse inspirasjon og forhåpentligvis flere nye bekjentskaper og kontakter.

Som dere ser er jeg fortsatt i det duse pastell-hjørnet...men det er jo fortsatt sommer. Vips er høsten her, og da blir det nok mer jordfarger. Vi må jo nyte sommeren så lenge den er her.

Ha en fin mandag!

Mari;)



Tenk å ha en vaskemaskin som denne, da hadde det jo nesten vært gøy å vaske klær?!  eller er man ikke helt fornøyd med kjøkkenet sitt kan et kjøleskap i mintgrønn eller blått skape et fantastisk inntrykk. Jeg ønsker meg et sånt selv, men med innebygde hvitevarer blir det vanskelig. Next time;)

Disse Kitchen Aid kjøkken maskinene  er jo også bare helt fantastiske. De kan stå fremme året rundt, og jeg er kanskje litt rar, men man blir jo bare glad av å se på de. Man får alt fra kule brødristere og blendere til alt mulig kjøkkenting.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar