Etiketter

Barn (14) Bøker (1) Drømmer (1) Ferie (11) Hellas (1) Hverdag (11) inspirasjon (74) Interiør (64) Livet (6) Lykke (7) Mat (4) Oppskrifter (3) Sommer (3)

tirsdag 14. august 2012

Drømmehytta mi




Jeg fikk i eksamensoppgave å tegne ei hytte på ca 110 kvadratmeter. Det var frie tøyler i forhold til tomt og økonomi. Så her var det bare å boltre seg og sette igang. Her får du et lite innblikk i hvordan hytta ble. Jeg har brukt tegneprogrammet Archi Cad for å visualisere hytta. Bildene er ganske små, så dersom noen er interessert i å se ting tydeligere er det bare å si ifra. Da sender jeg det på mail:)

































Så er det noen som har planer om å bygge, gjøre om et eksisterende hus eller hytte, bygge på eller lage nye løsninger? Da tar jeg gjerne jobben:) Nå har jeg i tillegg fått en samarbeidspartner i interiørakitekt Paul Andres Hoen. Han har lang erfaring med tegning- se http://www.hesshoen.no



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar